close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גם רופאים לפעמים חולים – איזה ביטוח רוכשים רופאים?

מערכת שורשיב תשרי, תשפא30/09/2020

אם כך, כיצד הרופאים שלנו שומרים על עצמם? איזה ביטוח בריאות לרופאים הם רוכשים? כל זאת בשורות הבאות

תגיות:

כמעט כל אחד מאיתנו אשר מגיע לטיפול במרפאת רופאים , בין אם מומחה פרטי או בקופת החולים בקהילה, לרוב מפספס את העובדה שאותו אדם אשר מומחה בטבע האדם וכיצד המכונה המופלאה הזאת עובדת, גם כן יכול להיות חולה.

אם כך, כיצד הרופאים שלנו שומרים על עצמם? איזה ביטוח בריאות לרופאים הם רוכשים? כל זאת בשורות הבאות.

מחיר זה ממש

לא הכל
נכון, קל להגיד על הרופאים שלנו שמחיר הוא לא פקטור בשבילם, זהו אומנם פלח באוכלוסייה אשר בוודאי משתכר בצורה כזאת המאפשרת להם לרכוש איזה ביטוח שירצו. ודווקא מתוך ההנחה הזאת, אנו רוצים לבדוק כיצד רופאים בוחנים ונגשים לבחור את ביטוח הבריאות שלהם.

חשוב לציין שארגון הרופאים בישראל דאג לרופאים לסבסוד והסכם עם חברת ביטוח לכיסוי ביטוח במחיר מוזל, יחד עם זאת, נפוץ מאוד לפגוש רופאים רבים אשר אינם מבוטחים תחת כיסוי זה מסיבות שונות כאשר הנפוצה ביותר היא איכות הביטוח.

היקף הכיסוי – הפרמטר העיקרי
רופאים בכל התמחות, מתחום השיניים למנתח מוח , רואים מאות ואלפי מקרים שונים בחודש. גיוון החולים השונים מדגיש את העובדה שכל מחלה יכולה לקרות לכל אחד מאיתנו, אדם צעיר אשר הפך לסיעודי, או תינוק שנולד עם מחלה המאופיינת בספרות הרפואית לאדם מבוגר ועוד..

בשונה מהציבור הרחב אשר ניזון בעיקר משמועות והגיון בריא, רופאים נשענים על מקרים וסטטיסטיקה מהספרות הרפואית ולכן מכוונים לביטוח בעל הכיסוי הרחב ביותר בכל תחום.

כל רופא לגופו
בנוסף לשיקול הסטטיסטי , ישנו פרמטר נוסף אשר משפיע על השאלה, איזה ביטוח בריאות הכי טוב . והוא העבר הרפואי של אותו רופא.

כפי שציינו קודם, אנו כמטופלים נוטים לשכוח שהאדם שיושב מולנו ומנפיק מרשמים לתרופות גם יכול לחלות בשפעת בחורף בדיוק כמונו.

ולכן רופאים רבים ציינו שהם מבצעים "בדק בית רפואי" בבני משפחתם לדורות ובוחנים האם קיים אצלם באופן אישי סיכוי גבוה יותר למחלה כלשהי באופן מיוחד ולוקחים זאת בחשבון כאשר בוחנים את פוליסות הביטוח השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח.

מחיר, כיסוי ופרסונליזציה
ניתן לומר בביטחון שרופאים כמקצוענים בתחום הבריאות בכל ענף, ניגשים למשימה של בחירת כיסוי ביטוח באופן שקול, יסודי ורציני.

תחילה פונים לבדיקה איזה ביטוח מציע כיסוי רחב ביותר: רשימת מחלות קשות מפורטת, ניתוחים והשתלות בארץ ובחול, כיסוי רחב מתאונות וכדומה.

לאחר מכן, מבצעים בדיקה יסודית בעבר הרפואי שלהם ושל משפחתם על מנת לבחון ולבדוק האם הם נמצאים בקבוצת סיכון למחלה מסוימת ובנוסף האם ישנו בביטוח המוצע כיסוי מספק או שיש צורך לרכוש כיסוי נוסף.

לבסוף, פונים הרופאים שלנו לסעיף המחיר, חשוב לבדוק שבמידה ואתם מקבלים הנחה או מחיר מוזל כלשהו, הוא אינו כולל הסרה של סעיפים כלשהם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה